torsdag 21 november 2013

Terapi vid Plantagen

Jag var i behov av att lugna mina nerver när jag körde hem från jobbet (efter en nära-älgkrock-upplevelse), så jag svängde in till Plantagen. Att se på vackra ting är en underskattad terapiform. Dessutom ville jag ta mig en titt på utbudet av ljusslingor. Jag fick syn på skojiga blommor som jag inte sett tidigare: Höststjärnor.


Dessa kan vara ett alternativ om man har tröttnat på klassiska röda julstjärnor.

Något smått köpte jag, men inga växter denna gång. Jag är supernöjd så jag kommer att bjuda på bilder på inköpet!

/E

1 kommentar:

  1. Noen pleier jo å ha rosa julekuler eller rosa juletre, og da må jo en sånn julestjerne passe veldig bra inn. Hos meg blir det rødt til julen, så jeg kommer til å kjøpe en rød julestjerne <3

    SvaraRadera