måndag 18 november 2013

(L)ju(v)liga loppisfynd

Igår besökte jag och en kompis ett loppis. Jag gillar att gå på loppis och har gjort mååånga fynd de senaste åren. Under studietiden gick jag nästan varje vecka på loppis, men sedan jag började jobba har besöken skett betydligt mer sällan. Jobbet stjäl tid från mina fritidsintressen. hehe. 

Hursomhelst, det var ganska längesen senaste loppisbesöket så jag var mycket taggad igår. Och oj vad jag fyndade! ;) Det fanns massor med julpynt och glögglas bland annat så julälskaren trivdes som fisken i vattnet. Här kommer några dåliga bilder av en del av inköpen.

Jag köpte bl.a. julgranskulor och en glasburk.


Jag är mycket förtjust i retroförpackningen.


Julgranskulorna var inte inne i burken när jag köpte dem, men jag ville testa en idé som jag har. Tanken är nämligen att fylla burken med julgranskulor i regnbågens alla färger.


Mera fynd kommer i ett senare inlägg!

/E

2 kommentarer:

  1. Men vilka härliga loppisfynd! Älskar att secondhand-shoppa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är de härliga, jag är jättenöjd med fynden. Det var kul att det fanns så mycket julrelaterade grejer på loppiset! /E

      Radera