söndag 10 november 2013

Photoshoot

I samband med att jag bytte bakgrund på bloggen föddes en idé som i mitt huvud såg väldigt bra ut, men jag visste förstås inte om det skulle bli lika bra i verkligheten. Idag har jag haft en kreativ stund och förverkligat idén och är nöjd över resultatet.




Det är kul att experimentera med (mammas) systemkamera. Än så länge använder jag bara autofunktionen med eller utan blixt, men nångång i framtiden ska jag ta mig tid och lära mig att fotografera "på riktigt". Farsdagen till ära var pappsen med och assisterade under fotograferingen. Det började regna så det blev ett snabbt avslut på det hela, men jag fick (nästan) alla bilder jag behöver. Resultatet av photoshooten kommer upp här på bloggen om några veckor.

/E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar