söndag 17 november 2013

Gårdagens shopping

Det blev en jättetrevlig shoppingrunda igår. Vi gick i flera klädbutiker, men jag köpte bara saker till hemmet och pyssel. 

För att man ska överleva denna mörka årstid behöver man massor med ljus. Jag köpte tre blockljus från Indiska. Gillar att de är miljömärkta.


Jag var i behov av både dusch- och handtvål. Köpte dessa med doft av tranbär från Body Shop. Ljuvlig doft! Innehållsmässigt uppfyller de inte helt och hållet mina (ekologiska) krav, men nångång kan man väl göra ett litet undantag.



Pysselbutiken överraskade mig positivt. De senaste gångerna som jag har besökt butiken har jag blivit lite besviken på utbudet, men nu var det bättre. Jag köpte en del material till julkort, men jag måste ännu finslipa min julkortsidé innan jag köper mer material. Tills vidare hemlighåller jag min idé. ;)

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar