onsdag 28 november 2012

Projekt Hemlagat

För ett år sedan sa jag "nästa år ska jag bara ge hemlagade julklappar". Nu är det ca tre och en halv veckor till jul och jag kan konstatera att det inte kommer att lyckas i år heller. Men 2-3 julklappar ska jag väl iallafall hinna få klart. Igår blev den första klar, men jag kan tyvärr inte avslöja vad det är eftersom det finns en risk för att mottagaren läser detta. Idag har jag påbörjat ett nytt projekt och jag hoppas att den hinner bli klar till jul. Med tanke på hur beroende jag är av att sticka just nu kan det lyckas, men min iver brukar inte hålla i sig så många dagar... å andra sidan jobbar jag bra under press, så det är bara att sticka så stickorna glöder de kommande veckorna!

Har ni tänkt ge någon hemlagad julklapp?

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar