torsdag 1 december 2011

Första december

Första december kom väldigt plötsligt i år. Jag har haft fullt upp med jobb, studier och körsjungande de senaste dagarna så jag var inte alls förberedd, och har inte planerat något fint till bloggjulkalenderns första lucka.

På väg till jobbet imorse spanade jag på julbelysning på balkonger och i fönster och sammanfattade följande lista i mitt huvud:

Topp 3; Omysigaste julpyntet
  1. Blinkande ljusslingor i regnbågens alla färger
  2. Skrällsjungande robot-tomtar (idag har jag inte sett några tomtar, men sådär överlag är de störande)
  3. Ljusslingor som är som plastslangar med lampor i. Ofärgade kan vara någotsånär snyggt, men jag är lite allergisk mot färgade, typ modellen nedan. Om de dessutom blinkar ser jag rött (hehe).
 
 Ha en mysig första december! Andra luckan är färdigplanerad. *fniss*


 /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar