fredag 2 december 2011

Andra december


I lucka nummer två hittas en hel hög med hemlagade julkort.

Detta kort är från början av min kortmakarkarriär, och det syns...


Kortet med pepparkaksgumman och -gubben gillar jag.


Ett julkort i mindre format, med en ängel.


Ett annat år var temat silver och änglar. 


En julgranskula. Troligen från år 2008, då jag var besatt av rosetter. Jag hade rosetter på alla möjliga kort, julkort, gratulationskort, inbjudningskort...


Made in Narvik 2009. Mitt favoritkort.






Fjolårets julkort, made in Fetsund. Papper med julevangeliet hittade jag på Panduro Hobby.



Vitt och rött är ett genomgående tema. Till årets julkort har jag tagit inspiration från några av korten ovan. Materialet är inhandlat så det är bara att sätta igång och pyssla, eventuellt i helgen.


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar