lördag 20 december 2014

Tjugonde luckan

Det är 20:e december och jag kan knappt fatta det. Om man ska tro min "tekalender" är det 11 dagar kvar till jul... 



Att dricka te varje dag kommer sig inte naturligt för mig, så jag har glömt bort det några dagar. Nästa år håller jag mig till en chokladkalender istället ;) 

Idag ska jag köra hem till föräldrarna med massor med grejer. När jag packade försökte jag påminna mig om att det bara är två veckor och inte två månader som jag packar för, men det hjälpte inte... Julklappar och pysselgrejer ska tas med, finkläder, utekläder, träningskläder, "vanliga" kläder, skor... Mycket kan hända på två veckor så man måste ju vara förberedd på alla eventualiteter och väskor och påsar fylldes oroväckande snabbt. Troligen kommer jag bara att använda hälften av det som är med. Varför blir det alltid så??  (Eller är det bara jag som lyckas med det??) :D

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar