måndag 3 november 2014

DermoJul






Jag fick syn på Dermoshops julkatalog i kafferummet på jobbet och passade på att bläddra i den medan jag åt lunch. Årets tidning är väldigt estetiskt tilltalande i retrostil och andas 1950-tal. 

Eftersom min mor ibland brukar beställa produkter från Dermoshop tänkte jag att det kan vara bra att tipsa henne om vad som intresserar mig i tidningen och som platsar på min önskelista inför julen ;) Det finns mycket trevligt i sortimentet (hudvård, makeup, hår, hälsa, många olika julförpackningar) men eftersom jag satsar på mer naturlig hudvård är det de ekocertifierade produkterna som intresserar mig mest. Jag uppskattar att få julklappar som jag har användning för, och dessa önskemål hör till den kategorin.

Tomten (läs: mamma), någon av dessa produkter vill jag gärna ha i julklapp:

  • Rengöringsgel för ansiktet...


  •  ...och ansiktsvatten


  • Ansiktscreme



  • Julförpackning med tvättgel och hudvårdslotion



    /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar