tisdag 27 oktober 2015

Julklappstips för alla handarbetare

Min syster bloggar flitigt och jag bara typ smörjer in läpparna med mitt chai lipbalm och känner mig nöjd över att jag köpte första julklapparna redan i juli (måste vara personligt rekord). Nejmen, nu ska jag skärpa mig och återvända till julbloggsvärlden! 

Jag blev så inspirerad att sticka och virka en massa julklappar (not gonna happen, men man kan ju alltid drömma) när jag bläddrade i Novitas nyaste tidning. Där hittas en hel del julklappstips!


Dessa sockor skulle jag gärna sticka åt mig själv.


Väldigt trevligt att tidningen numera översätts till svenska. I och för sig har jag blivit van med finska (och till och med norska) stickbeskrivningar men det är ju onekligen lättare när beskrivningen är på ens modersmål. 

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar