måndag 28 oktober 2013

Jultoppen och facebook

För de som är intresserade av mer julläsning så har mååånga julbloggare samlats i en grupp på facebook som helt enkelt heter Julbloggar. Flera julbloggar är också med på Jultoppen http://julklappstips.me/jultoppen/.

Kul att följa andra julgalna bloggare den här tiden på året när många andra ännu suckar över att julen kommer så tidigt. Jag vill gärna följa med vad som händer i "julvärlden" under hösten, men själva julen med pynt, smaker, dofter, bak, glögg och allt det som hör till, det vill jag vänta med tills det närmar sej advent. Köpa julklappar tidigt och julpyssla kan jag gärna göra under hösten, för att ha mer tid till mys i advent. Men av någon anledning blir jag ändå alltid sen med julklapparna. Det är så svårt att bestämma sej för något tidigt på hösten, "tänk om jag hittar något bättre senare, och så ångrar jag det jag hade köpt tidigare...". Ja, ja, sådan är jag.

/C

P.S. Vi har förresten fångat årets första mus i musfälla uppe på loftet. Eller faktiskt första musen ever i denna bostad.


Jultoppen - Julbloggar & Julklappstips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar