fredag 25 november 2011

Pysselförrådet

I helgen gjorde jag en inventering av mitt pysselförråd. Från att ha haft alla saker utspridda i olika lådor och påsar, är nu alla saker sorterade i tre lådor. Som bloggens självutnämnde pysselexpert tänkte jag visa vad jag hittade i mina lådor, dvs. vad jag brukar använda mig av när jag pysslar ihop kort av olika slag. Det börjar ju faktiskt vara hög tid att göra julkort.

Jag hittade bl.a.

  • glitter, stämplar och onödigt många limstift och guld- och silverpennor...


  • mönstersaxar och små stämpeldynor med hela alfabetet.

  • klisterbilder med olika motiv.

  •  snören och band av alla de slag. Jag använder ofta paketsnören när jag gör kort.

  • "3D-kuddar" - pysslarens bäste vän.

  • massor med små pappersbitar i olika storlek och färg.

  • julkortsprototyper från de senaste 10 åren. Dessa prototyper kommer att få ett eget blogginlägg inom en snar framtid.




/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar