onsdag 17 oktober 2018

68 dagar kvar

Kanske beror det på den ovanligt varma hösten att inspirationen att julblogga inte riktigt slagit till än. Det krävs lite frost för att mitt värsta julnörderi ska börja kicka in. Men igår såg jag flera tecken på att det är dags att inleda bloggsäsongen. På morgonen passerade jag ett skyltfönster där det pågick upphängning av julbelysning. Senare under dagen skymtade jag både julpynt, julkalendrar och jullemonad i olika affärer. De senaste dagarna har tankarna dessutom mer och mer börjat gå mot att fundera på hur lägenheten ska pyntas inför julen och eventuellt behov av att köpa nya julgardiner. Jag flyttade nämligen för ett par månader sedan och det är ju alltid roligt att få inreda nytt hem och pynta nya fönster!

Sååå... let the julbloggsäsong begin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar