måndag 13 november 2017

Riktigt juliga priser

Ska du ut och resa inför eller i julhelgen? Inte beställt biljetter ännu?
Dagens visdomsord är att det var dumt.
 
 
 
 
Vi har rest med flyg eller bil+båt i flera år,
och jag vet att det fort blir fullbokat OCH att det kostar pengar.
Nu skulle jag bara för nöjes skull se vad flygbiljetter skulle kosta om vi skulle välja det alternativet istället. Och jag vet att jag är sent ute för det. MEN. Efter mitt sök är jag fortfarande i chock. Dagens priser slår nog alla rekord.
 
Tur-retur för familjen på fyra personer (2 flygningar) skulle komma på den nätta summan 22000 kronor. Vi snackar en vecka 4-stjärnigt på en Greklands ö till samma pris.
 
!!!
 
Konklusion:
Driving home for Christmas.
Trots att det tar cirka 2 dygn.
Punkt.
 
/C
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar