torsdag 10 december 2015

Julstyle at the office


Det är väl relativt vanligt att man också julpyntar runtomkring på arbetsplatserna. Vi har nytt kontor med minimalistisk stil. Men när julbloggaren slipper till smyger det naturligtvis in en del juldetaljer här och där. Mycket mer kunde jag styla till det om jag fick bestämma. Min skrivbordslampa från Luxo fick en guldjulkula. Jag tycker att den klär lampan så gott (och ser ju nästan ut som en discokula), så kanske jag ska behålla den året runt.  

Hur ser det ut på ditt jobb så här års? 

/C

2 kommentarer:

  1. Mysigt att det får smyga in lite jul på arbetsplatsen också. Själv har jag några tomtar på kontoret och till min stora glädje är det några av mina kollegor som också pyntat sina kontor, det gör mig på riktigt gott humör :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hjälper om det är flera kollegor som gillar pynt. Det är ju inte alla som är lika julgalna...

      Radera