söndag 17 december 2017

Tomten, har du redan hunnit slå in mina paket?

Har ju helt glömt att skriva en egen önskelista (den förra var från min bloggsyster E). Det är väl stor fara för att tomten redan har hunnit ordna och slå in mina paket. MEn ifall inte, så kommer här några tips (som säkert också fungerar åt andra damer i min ålder):
 
Gröna kulor är ett måste under granen för min del

Har redan några svarta Marimekko men den skulle matcha såååå fint med dessa röda också
Förälskade mej i denna toalettväska från Rituals i dag. Jag behöver dessutom faktiskt en ny!
Ny parfym har jag länge behövt. Älskar Escadas fruktiga varianter. Denna var dessutom min "bröllops-parfym" när vi gifte oss.  

Andra tillbehör till mina svarta koppar från Marimekko finns också, ti.ex. assietter från Siirtolapuutarha


 
 
 
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar