lördag 24 september 2016

Säsongsöppning

Visst börjar det bli dags att kicka igång julbloggsäsongen? Det är ju trots allt snart oktober! ;) med nyinköpt dator är bloggmotivationen ovanligt stor!

Så jättemånga juliga tankar har inte ännu infunnit sig i denhär tösens huvud. I och för sig har jag något minne av att jag redan i maj lyssnade på nån julsång... men i övrigt har det varit lugnt på julfronten. 

Hursomhelst har jag redan på klart att det ska pysslas julkort i år, eftersom jag pausade från det ifjol. För ovanlighetens skull skulle man kunna försöka få pysslandet klart redan i slutet på november eller början på december så att det inte blir ett stressmoment senare. Jag är bra på att spara saker till sista minuten.

Några alster från tidigare år:





Med detta inlägg förklarar jag julbloggsäsongen öppnad! Får se när min syster hänger på. ;)

/E

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att följa dina julförberedelser igen! Välkommen tillbaka! ;)

    SvaraRadera
  2. Lite sent svar... men tack! :D kul att följa dig igen också! :)

    SvaraRadera