söndag 30 oktober 2011

Julkortsfunderingar

För en vecka sedan besökte jag en pysselaffär, och där fanns massor med julkortsidéer. De senaste åren har julkortsverkstaden kommit igång ganska sent, så jag tänkte så småningom börja brainstorma idéer. Det är ju faktiskt nästan november nu. Genom åren har jag testat på många olika modeller, med julgranar, stjärnor, änglar, julgranskulor osv., så det börjar vara svårt att hitta på något nytt. Om man har brist på fantasi kan man alltid googla, men oftast brukar mina julkortsidéer dyka upp när jag strövar omkring i pysselaffärer. Det är väl kanske det som blir lösningen även detta år.

Flygbiljetter är bokade: i december kommer jag att tillbringa 10 dagar hos syster i Norge. Då blir det massor med julbloggande!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar