måndag 22 september 2014

Julklappstips nummer ett (numero yksi)

Det senaste dygnet har jag plötsligt blivit väldigt taggad att tänka ut julklappstips. Kanske det har något att göra med att jag köpte första julklapparna förra veckan. Jag har flera tips på lager.

Årets första julklappstips är främst för ishockeyintresserade finländare. Så ni som inte kommer att köpa julklapp åt någon som kan finska och tycker om ishockey kan sluta läsa nu ;) Det är lite konstigt att tipset kommer från mig eftersom jag inte är så värst ishockeyintresserad, men det första jag tänkte när jag fick höra att det kommer en bok om den levande legenden Teemu Selänne var att boken kommer att bli en populär julklapp bland ishockeyfantaster i alla åldrar.



Boken som är skriven av Ari Mennander heter kort och koncist Teemu.


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar