söndag 5 januari 2014

En återblick

Jag tänkte skriva ett litet inlägg och tydligen var jag inte den enda som tänkte det ;) eftersom min syster skrev ett ganska långt inlägg blir mitt lite kortare. ;)

Jullovet börjar lida mot sitt slut för min del men julpyntet är kvar. Jag har ikväll återvänt till min lägenhet där jag bl.a. har pyntat med en glasburk fylld med färggranna julgranskulor.


Just nu dricker jag en kopp av Pukka-téet som jag fick i julklapp. 


På bilden: Te och en disktrasa som jag också fick. 

I paketen hittade jag även bland annat Kastehelmi-assietter...


...en mysig morgonrock (som kom i flitig användning när en förkylning slog till på nyårsafton)...


...och en Jonas Gardell-bok. 



Lite annat smått och gott fick jag också. Jättenöjd och tacksam över alla fina julklappar och en härlig och avslappnande julhelg!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar