lördag 27 oktober 2012

Santa`s litte helper, episod 1

Då var det gjort med några få klick på datorn (läs: flera dagars frustration och kontakt med kundservice..). Har nämligen handlat årets førsta julklapp og det på nätet. Det hør inte till mina rutiner att julshoppa på nätet och jag trodde att det skulle vara så enkelt. Men nej, det blev problem med min användarprofil på firman jag skulle beställa hos och det tog flere dagar att få ordnat det. Så min inställning til nätjulshopping blev väl inte precis bättre..Nu låter det nästan som att jag är nybörjare på nätet. Riktigt så illa är det inte, men jag tycker bäst om att gå i butiker och få den äkta julshoppingkänslan.

Jag passade på att klicka hem något åt mej själv också på samma gång. Det blir mer som en förjulspresent som kan användas flitigt före jul. Vad det är ska jag avslöja senare...

På tal om julshopping kom det en broschyr tillsammans med morgontidningen idag, från goteborg.com. Reklam för fantastisk julshopping i Göteborg; Liseberg, julmarknad, julbelysning, tomteverkstad...Jag blev riktigt sugen på att köra dit en helg i december!


alt


Ha en fin höstdag, speciellt ni som redan har fått vinter! (Avundsjuk på snön...)

Kom i håg: imorgon blir det också vintertid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar